| Våren kom på en dag den 13.03.26 | ||
av Hans Kroglund [15.03.26 19:24] |
||
![]() Torsdag den 12.03 var det snø på jordene på Ilseng. Natt til fredag og hele fredag regnet det og all snøen forsvant og ble til vann. Flomdammen på Horne fylte seg raskt opp og Saner og gjess var på plass på noe få timer |
||
| Hvordan trekkfuglene kan komme så fort er et spøsmål vi ikke kan svare på. Men det er slik hvert år
Torsdag 12.03.26 var det fullt av snø og dagen etter fullt av vann.
bilder fra Flomdammen www.google.foto.com |
||